Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

15 πράγματα που Αγαπάω γενικώς*


Μιας και το έχουν παίξει όλοι αυτό το παιχνιδάκι .. Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να αντισταθώ .. Γι'αυτό θα σας γράψω και εγώ 15 πράγματα που αγαπάω ! Αρχίζουμε; Λοιπόν

                                                                      *ΑΓΑΠΑΩ*






❤ Τα παραμύθια, γιατί από μικρή όταν τα άκουγα, ακόμα και αν δεν είχαν ευτυχισμένο τέλος,στο μυαλό μου έφτιαχνα πάντα το δικό μου happy end .. Γιατί το τέλος στο παραμύθι μας το επιλέγουμε εμείς .. Μόνο εμείς ..





❤ Τα όνειρα, γιατί χωρίς αυτά θα ήμασταν όλοι δυστυχισμένοι .. Γιατί είναι αυτά που πρέπει να κυνηγάμε πάντα, ακόμα και όταν έχουμε χάσει όλες τις ελπίδες μας .. Τα όνειρα είμαστε εμείς .. Αν τα πιστέψεις, θα πιστέψουν και αυτά σ'εσένα ..




❤ Τις φίλες μου,μα κυρίως την κολλητή μου, γιατί στα μάτια τους βλέπω τον εαυτό μου .. Γιατί ήταν πάντα εκεί και γι'αυτό συμπληρώνουν τις πιο όμορφες και τις πιο άσχημες αναμνήσεις μου ταυτόχρονα .. Γιατί αν έφτιαχνα ένα παζλ με την ζωή μου,αυτές θα ήταν τα κομμάτια στις τρεις βασικές του γωνίες .. Σε κάθε χαρά μου σε κάθε λύπη μου είστε ..




❤ Την οικογένειά μου, γιατί είναι το στήριγμά μου .. Γιατί αυτή θα ήταν το τέταρτο και πιο βασικό κομμάτι μου και θα έκανα τα πάντα γι'αυτούς .. Γιατί θα είμαι πάντα το κοριτσάκι του μπαμπά μου και αυτή που σπάει τα νεύρα στα 3 μου αδέρφια αλλά και θα μου τα σπάνε .. Γιατί η μαμά μου θα είναι πάντα η δύναμή μου, ο άνθρωπός που έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου ..




❤ Τον άντρα της ζωής μου,εσένα δηλαδή που παρ'όλο που είσαι μακριά μου .. Με άγγιξες,άγγιξες την καρδιά μου και την ψυχή μου μαζί .. Που κανένας δεν μπόρεσε να καταφέρει ! Σ'αγαπάω με όλη μου την καρδιά και την ψυχή μου μαζί,και μια μέρα θα είμαστε μαζί .. Το ξέρω .. Το νιώθω .. Το πιστεύω .. Το εύχομαι ..




❤ Τον έρωτα, γιατί μέσα από αυτόν μεταμορφωνόμαστε όλοι .. Αφήνουμε στην άκρη εγωισμούς και μικροπράγματα και γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι .. Γιατί είναι αυτός που μας αποδεικνύει συνεχώς ότι στη ζωή όλα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένουμε ..




❤ Τις πεταλούδες, γιατί παρόλο που ζουν δυο βδομάδες,απολαμβάνουν το κάθε δευτερόλεπτο .. Γιατί μου θυμίζουν τις όμορφες στιγμές, που μπορεί να διαρκούν λίγο αλλά αξίζουν όσο μια ολόκληρη ζωή ! Γιατί για'μένα οι πεταλούδες είναι οι ψυχές .. Οι ψυχές των ανθρώπων που δεν έφυγαν ποτέ από κοντά μας .. Πολύχρωμες πεταλούδες παντού ..




❤ Το φεγγάρι, γιατί φωτίζει τις πιο σκοτεινές νύχτες μου ..  Γιατί όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ μου κάνει παρέα,χρόνια τώρα .. Μου κρατάει συντροφιά τα μοναχικά μου βράδια όταν δεν είμαι καλά .. Γιατί ακούει πάντα τις πιο κρυφές μου σκέψεις .. Γιατί άμα το κοιτάξεις καλά,θα δεις ότι σου χαμογελάει .. Γιατί ξέρω ότι από όποια μεριά και αν το δω, θα φαίνεται πάντα το ίδιο .. Γιατί ενώνει τους ερωτευμένους και είναι ωραίο να ξέρεις ότι όσο μακρυά και αν είστε,όταν κοιτάτε τον ουρανό βλέπετε την ίδια εικόνα .. Το αγαπώ τόσο πολύ το φεγγάρο !




❤ Την μουσική, γιατί με εκφράζει σε κάθε στιγμή της ζωής μου ..  Γιατί πολλές φορές ήταν το κουράγιο μου .. Γιατί με ταξιδεύει .. Ειδικά αυτός ο γλυκός ήχος που βγάζει η κιθάρα .. Γιατί μιλάει για'μένα όταν τα λόγια δεν είναι αρκετά .. Γιατί μπορεί να με πληγώνει μερικές φορές με τα λόγια της,μα με νιώθει,είναι πάντα εκεί για εμένα όποτε την χρειαστώ .. Γιατί η μουσική είναι η ψυχή μας γραμμένη αναμέσα σε δυο γραμμές με στίχους και δύο νότες .. Γιατί είναι παντού και ξεκινάει πρώτα από μέσα μας ..




❤ Τα στιχάκια,την ποιήση .. Κακό είναι; Μιλάει στη ψυχή μου ! Λέει όλα όσα νιώθω μα δεν τολμώ να πω,όλα όσα έχω μέσα μου και δεν μιλάω .. Όλα όσα ονειρεύομαι,όλα όσα εύχομαι,όλα όσα αγαπάω και όσα πονάω ..

                                                        Και τέλος, αγαπάω ..




❤ Την αγάπη, γιατί είναι αυτή που κάνει τον κόσμο να γυρίζει ..Η αγάπη δεν κάνει τον κόσμο να γυρίζει .. Η αγάπη κάνει το γύρισμα να αξίζει τον κόπο ..  Γιατί μπροστά της όλα φαίνονται τόσο μικρά .. Γιατί βάζει στην άκρη του εγωισμούς και τις μικροπρέπειες .. Γιατί η αγάπη είναι ζωή και χωρίς αυτή μέσα μας, είμαστε ήδη νεκροί .. Γιατί η αγάπη είναι το πιο ωραίο συναίσθημα .. Τόσο δυνατό ..  Γιατί μπορεί να κάνει θαύματα .. Αλήθεια, εσείς πιστεύετε στα θαύματα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου