Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Μείνε , για πάντα στην ζωή μου Φ*

Δεν μπορώ να σ'αφήσω , όσο και να θέλεις .. 
Είπες .. 

Μην φύγεις, όχι , μην με αφήσεις ποτέ σου .. Ποτέ σου να μην μπορέσεις να με αφήσεις .. Τ'ακούς; .. Ποτέ !! 

Μείνε , μείνε εδώ δίπλα μου ακόμα και μακριά ..
Μείνε, στην ζωή μου μείνε .. Μην φύγεις .. Μην το σκεφτείς ποτέ σου αυτό .. Κάτσε δίπλα μου στην ζωή μου και μια μέρα που ξέρεις εμείς οι δυο θα είμαστε μαζί , θα μου πιάνεις το χέρι,θα με αγκαλιάζεις,θα με φιλάς, θα με χαιδεύεις .. Και άλλα τόσα που θέλεις,θέλω,θέλουμε ..

Να είσαι εκεί πάντα στην ζωή μου ..
Να είσαι εκεί , ακόμα και μακριά .. Να είσαι εκεί ..
Και μετά θα είμαστε μαζί , κοντά ..
Δυο άνθρωπο,δυο σώματα .. Μια καρδιά και μια ψυχή .. Αυτό θα πει Αγάπη ..

Μείνε ήρωα μου .. Μείνε για πάντα δίπλα μου ..
Μείνε ! ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου