Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Έτσι κάπως ταξιδεύει το μυαλό μου μερικές φορές, κάποια μέρα θα γίνει έτσι, ακριβώς θα γίνει !! ..

Κλείνω τα μάτια μου και το μυαλό μου ταξιδεύει ..

"Πρωί, ξημέρωσε από το παράθυρο μπαίνουν μερικές ηλιαχτίδες ήλιου και μας ξυπνάει γλυκά .. Με κοιτάς και με φιλάς στο μέτωπο .. Με ένα χαμόγελο και τα μάτια σου λάμπουν όχι από τον ήλιο αλλά από την Αγάπη σου  .. Σηκώνεσαι, μου λες περίμενε εδώ και για πόσα λεπτά περιμένω εδώ, έρχεσαι με ένα δίσκο όμορφο , με διάφορα φαγητά πάνω, 2 φέτες με μέλι και φυσικό χυμό πορτοκάλι και μια ομελέτα για εσένα και ένα κατά κόκκινο τριαντάφυλλο δίπλα να μας μεθάει από το άρωμα .. Το αφήνεις πάνω στο κρεβάτι και κάθεσαι δίπλα μου, με κοιτάς στα μάτια παίρνεις το τριαντάφυλλο και μου το δίνεις, το μυρίζω και σε φιλάω γλυκά και απαλά στα χείλη, ύστερα με ταίζεις με την μια φέτα με μέλι και χαμογελάς πλατιά .. Και ύστερα αφού φάγαμε, καθίσαμε για πόσα λεπτά  στο κρεβάτι αγκαλιά με είχες, στην αγκαλιά σου και όλο να μου ψιθυρίζεις γλυκά ότι μ'αγαπάς .. Και να σου λέω ότι και εγώ σ'αγαπάω .. Μετά , μετά σηκωθήκαμε βάλαμε τα ρούχα μας και πήγαμε μια βόλτα έξω, έξω στο δρόμο , έξω παντού και πάντα μαζί χέρι-χέρι .. Δεν άφηνες το χέρι μου, δεν το άφηνες λεπτό από όταν βγήκαμε από το σπίτι και ξανά γυρίσαμε πίσω πάλι .. Ακόμα και τότε .. !!
Και το βράδυ , το βράδυ είχες ετοιμάσει φαγητό , με κεράκια, με τριαντάφυλλα γύρω-γύρω .. Και ένα τραπέζι μικρό όμορφο .. Μετά , μετά γίναμε ένα κάτω από τα παπλώματα του Έρωτα και της Αγάπης .. Δύο ψυχές μαζί αλλά μία σκέψη, δύο καρδιές που χτυπούν σαν μία .."

Κάπως έτσι, ναι ταξιδεύω , ταξιδεύει το μυαλό μου .. Πηγαίνει , πηγαίνει .. Και όταν γυρίζει στην πραγματικότητα τον πιάνει θλίψη ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου