Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Κυνήγα τα όνειρα σου , μην σταματήσεις ποτέ να τα κυνηγάς !!

Όταν θέλεις κάτι πολύ,πραγματικά,κυνήγησε το .. Με κάθε θυσία προσπάθησε να φτάσεις αυτό που σκέφτεσαι ! 
Σας το λέω από δικά μου βιώματα,όταν θέλω κάτι,ας υπάρχουν 1001 εμπόδια,εγώ με τον τρόπο μου θα το πάρω ! 
Και ακόμα κυνηγάω το όνειρο μου .. Αυτό που θέλω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !! 
Σκεφτείτε λίγο τι ευχαρίστηση τι χαρά που νιώθεται αφού πετύχετε κάτι που θέλετε .. Άμα πέσεις,ξανασηκώνεσαι !! Και άμα ξανά πέσεις,και πάλι σηκώνεσαι και συνεχίζεις τον αγώνα σου για αυτό που θέλεις ! 
Κάποια στιγμή,θα το βλέπεις το όνειρο σου καθαρά μπορ΄στα και θα το ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ !! Ότι και να είναι .. Και ας υπάρχουν μετά και άλλες δυσκολίες .. Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει .. Αξίζει και πάλι .. !!




Γιατί τα όνειρα βγαίνουν αληθινά μόνο αν τα πιστεύεις !


Όλοι χρειαζόμαστε τα όνειρα ! Πίστεψε απλά .. Κάνε το όνειρο σου πραγματικότητα ότι και να λέει ο καθένας .. Κυνήγησε το .. Πάλεψε για αυτό .. Το όνειρο είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ .. Και κανενός αλλουνού ..!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου