Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Μου λείπει ο ήχος της φωνής σου ! ..


Τηλεφώνησε μου .. Μου λείπει ο ήχος της φωνής σου .. Τα λόγια σου .. Οι βλακείες σου .. Το γέλιο σου .. ΌΛΑ !
Αυτή η φωνή σου κάθε φορά με ταξιδεύει .. Με πάει μακριά εκεί που δεν μπορώ εγώ να πάω .. Εκεί κοντά σου .. Μαζί σου πλάι σου ..
Είσαι τόσο μακριά, μα τόσο κοντά, μέσα στην καρδιά μου !
Αγάπη μου, κάποιες φορές στεναχωριέμαι που είσαι τόσο μακριά μου .. Και τότε, σε νιώθω δίπλα μου, να με χαϊδεύεις και να μου ψιθυρίζεις όμορφα λόγια για να με παρηγορήσεις και τότε βρίσκομαι στον παράδεισο .. Κλείνω τα μάτια μου και πηγαίνω σε μέρη που μόνο εμείς ξέρουμε .. Που μόνο εμείς μπορούμε να είμαστε εκεί .. Γιατί αυτό το μέρος είναι για ΕΣΈΝΑ και για ΕΜΈΝΑ ΜΌΝΟ !!
Ξέρεις πόσο μου λείπεις; Ξέρεις πόσο σε αγαπώ; Ξέρεις πόσο σε χρειάζομαι; Χιλιάδες φορές περισσότερο από όσο μπορείς να φανταστείς ..
Ποτέ μου δεν γνώρισα πιο υπέροχο πλάσμα από εσένα .. Μπορεί να μην μπορούμε να είμαστε μαζί τώρα .. Αλλά σ' αγαπώ απίστευτα για αυτό που είσαι, και θα έχεις για πάντα μια θέση στην καρδιά μου χωρίς περιορισμούς, και ό,τι και να γίνει να ξέρεις ότι πάντα θα είμαι εδώ, για σένα ..



Εύχομαι να ήσουν εδώ ή να ήμουν εκεί ή να ήμασταν μαζί, οπουδήποτε .. Μου λείπεις ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου