Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Που να 'σαι τώρα; Αφού δεν είσαι εδώ, δεν είσαι πουθενά ! ..

ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ; 
Πάντως όχι εδώ , όχι εδώ δίπλα μου κοντά μου .. Που θέλω τόσο πολύ ! Δεν είσαι εδώ να μου πεις "μην φοβάσαι εγώ είμαι εδώ" .. Δεν είσαι εδώ να χωθώ στην αγκαλιά σου τις ώρες που είμαι χάλια και αναζητώ την αγκαλιά σου .. Δεν είσαι εδώ για να σε νιώσω .. Δεν είσαι εδώ .. Ποτέ δεν ήσουν .. Μέχρι στιγμής ! 
Πόσο σε έχω ανάγκη δεν ξέρεις .. Περισσότερο από κάθε έναν .. Πόσο έχω ανάγκη μια αγκαλιά σου .. Που ποτέ δεν την ένιωσα .. Πόσο ένα φιλί σου που ποτέ δεν άγγιξα τα χείλη σου .. Ένα σου χάδι .. Που ούτε αυτό ένιωσα .. Κάποια μέρα .. Αυτή την ημέρα περιμένω .. Που ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ !
Περιμένω όσο και να χρειαστεί .. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου