Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ψεύτικο χαμόγελο , μια μάσκα προσώπου ..

Πάλι θα φορέσω την μάσκα μου και σήμερα .. Πάλι αυτό το χαμόγελο θα μπει, το ψεύτικο χαμόγελο .. Που όλοι θα το βλέπουν ως ότι είμαι καλά, ότι είμαι μια χαρά , ότι εγώ δεν πονάω .. Ναι, μακάρι να ήξεραν μόνο τι έχω μέσα μου, στην ψυχή μου στην καρδιά μου .. Μακάρι .. Αλλά βλέπεις δεν το βλέπουν, δεν θέλω να το δουν, θέλω απλά να φορέσω την μάσκα μου και να βλέπουν ότι είμαι καλά και ας μην είναι έ
τσι .. Αλλά να μου πεις , για πόσο ακόμα θα φοράω την μάσκα μου ; Για πόσο ; Και εγώ θα σου πω, όσο χρειαστεί , όσο αντέξω εγώ να χαμογελάω έστω και ψεύτικα .. Όσο αντέξει αυτή η ψυχή και η καρδιά μου μαζί .. Πονάω πολύ, αλλά σε ποιον νοιάζει αυτό; Σε κανέναν !! ..

Θα έρθει η μέρα που θα είμαι και εγώ καλά ; Μια φορά καλά πραγματικά ; Ευτυχισμένη .. Για να δούμε, οι ελπίδες μου σβήνονται, χάνονται ..

Ξέρεις , μαζί σου θα είμαι πραγματικά καλά, εσύ θα μου γεμίσεις το κενό που έχω μέσα μου .. Θα το γεμίσεις όμως; Θα γίνει αυτό που θέλω ως τότε να έρθω εκεί; Ή απλά θα το αδιάσεις με ότι απέμεινε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου