Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Όλα εκείνα που δεν είπα, και άλλα τόσα που τα έχω κρυμμένα μέσα μου ..

Σε κοίταξα στα μάτια και σου είπα .. 

"Σ'αγαπάω ποτέ δεν έπαψα να σε αγαπάω, κάθε μέρα που περνάει όλο και πιο πολύ σε αγαπάω,κάθε πρωί, κάθε βράδυ σε σκέφτομαι, ξυπνάω και η πρώτη μου σκέψη είσαι εσύ, ξαπλώνω και κοιμάμαι και η τελευταία μου σκέψη είσαι εσύ, γλυκιά σκέψη που προκαλεί πόνο γιατί είσαι μακριά μου, σε σκέφτομαι και η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει και τα μάτια μου ; τα μάτια μου αρχίζουν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια μου και τώρα ασταμάτητα , δεν σταματάνε , γιατί; γιατί ; .. σταματήστε τους λέω μα αυτά εκεί, και η καρδιά μου ; τώρα χτυπάει πιο δυνατά , πιο έντονα , σου λέω πάει να σπάσει, κοίτα .. κάθε φορά που σου μιλάω, κάθε φορά , η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά, στον δικός της ρυθμό που της το δίνεις εσύ, μόνο εσύ μπόρεσες , αχ μόνο εσύ, και τώρα πάει έσπασα λύγισα αυτό ήταν, δεν φταίω εγώ καρδιά μου με συγχωρείς έτσι ; αυτή η απόσταση φταίει αυτή, που δεν μπορώ να σε πιάσω, να σε αγγίξω, να σε αγκαλιάσω, να σε φιλήσω, αυτή .. δεν μπορώ, μα εγώ απλώνω το χέρι μου το κάνω, μα δεν σε φτάνω δεν μπορώ .. μα θα σε φτάσω μια μέρα θα δεις θα τα καταφέρω και καμία απόσταση δεν θα μπει ανάμεσα μας , καμία και τίποτα πια αγάπη της ζωής μου" ..

Και όλα αυτά τα λόγια , δεν σε κοίταξα, μα τα φαντάστηκα στο μυαλό μου , δεν μπόρεσα να στα πω κοιτώντας απέναντι μου αντίκρυ , γιατί δεν ήσουν ποτέ .. δεν ήσουν φως μου .. δεν ήσουν .. και όμως προσπαθώ .. να το ξέρεις πόσο προσπαθώ !! ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου