Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Κοίτα με στα μάτια και θα δεις ..

Και αν κοιτάξεις μες στα μάτια μου .. Μην τρομάξεις .. 
Εκτός από τον πόνο που έχω, έχω και την αγάπη μέσα, την ελπίδα, το όνειρο .. Κοίταξε καλά και θα το δεις, βυθίσου μες στα μάτια μου .. Και θα τα δεις , και τότε δεν θα τρομάξεις .. Θα δεις πόσο πόνο έχω,πόσα δάκρυα, πόσους λυγμούς, θα δεις πόση αγάπη έχω,πόσες αγκαλιές να δώσω,πόσα φιλιά, θα δεις πόση ελπίδα έχω,πόσο περιμένω,πόσο κάνω υπομονή,και συνεχίζω, θα δεις και το όνειρο μέσα τα όνειρα που κάνω για εμένα,και για εμάς,για αυτόν εκεί που είναι μακριά, θα δεις πόσα όνειρα κρύβω , πόσα και συνεχίζω να προσπαθώ να γίνουν πραγματικότητα !! .. 

Όλα αυτά κρύβω μέσα .. Και άλλα τόσα ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου