Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ψυχή μου, κάνε υπομονή ! ..


Έχω κρυφή ελπίδα και κουράγιο ..!!

Με αφορμή το τραγούδι  .. 




Ψυχή μου .. Κάνε υπομονή .. Θα φύγουμε από εδώ .. Θα φύγουμε από αυτό το μέρος το χαζό .. Από αυτό το μέρος που όλο ψέμα αντικρίζεις και υποκρισία .. Θα φύγουμε  .. Θα περάσουν αυτά τα 3 χρόνια ! Δεν θα περάσουν ; Θα περάσουν ! Και τότε έχουμε ένα ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ !! Ένα όνειρο .. Που ποτέ δεν πρόκειται να πάψω να το ΚΥΝΗΓΑΩ .. ΠΟΤΈ .. !! 
Το έχω ανάγκη αυτό το όνειρο .. Αυτό το όνειρο είναι ο λόγος που ΖΩ .. Δεν είχα όνειρο πριν .. Μέχρι που ήρθες εσύ στη ζωή μου .. Τόσο απλά μπήκες .. 


Εσύ αλήθεια ονειρεύεσαι ; Έχεις όνειρα ; Τι ονειρεύεσαι ;
Να ονειρεύεσαι ! Όλοι χρειαζόμαστε την ελπίδα των ονείρων μας για φυλαχτό ..
Να ονειρεύεσαι, είναι το σχέδιο που θα σε βοηθήσει να αλλάξεις την ψυχολογία,την ζωή σου,τον κόσμο ..
Να ονειρεύεσαι,σου το χρωστάς και είναι από τα πράγματα που οφείλεις να σου ξεπληρώσεις ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου