Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Θα έρθει, κάποια μέρα*





Θα 'ρθει κάποια η μέρα που θα είμαστε μαζί αγκαλιά .. Χέρι χέρι να περπατάμε και να πηγαίνουμε βόλτα χωρίς να μας νοιάζει τίποτα .. Θα είμαστε εγώ και εσύ μόνο .. Και κανείς άλλος ! Σαν να είμαστε μόνοι στον κόσμο .. Θα τρέχουμε στην θάλασσα θα παίζουμε , και εσύ θα με κυνηγάς .. Θα σε φιλάω, θα σε αγκαλιάζω όπως δεν έχω αγκαλιάσει και φιλήσει κανέναν άλλον .. Θα κλείνω τα μάτια μου και απλά θα σε φιλάω τρυφερά στα χείλη που δεν έχω γευτεί ακόμα .. Σε αυτά τα χείλη που βγάζουν όλο υπέροχα γλυκά λόγια .. Για εμένα .. !! Θυμάμαι το κάθε σου σ'αγαπώ .. Θυμάμαι που μου τραγούδαγες .. Θυμάμαι που σου έκλεινα το τηλέφωνο και εσύ με ξανά έπαιρνες .. Θυμάμαι που με έβαζες να σου πω ότι σ'αγαπάω .. Θυμάμαι κάθε φορά που σου άρεσε να νευριάζω σου άρεσε αυτό πάντα και ακόμα σου αρέσει .. Θυμάμαι τότε που μου είχες γράψει "μου έχεις κλέψει την καρδιά:$♥" .. Θυμάμαι τότε που σε ρώτησα τι νιώθεις για εμένα και μου είπες .. Μπορεί όχι όλα αλλά είπες μερικά .. Θυμάμαι τότε που σε ρώτησα πόσες φορές έχεις αγαπήσει επειδή τραγούδαγες ένα τραγούδι με τη λέξη σ'αγαπώ μου είπες ότι το ήξερες ότι θα ρώταγα αυτό και σου είπα πραγματικά πόσες φορές έχεις αγαπήσει τότε μου είπες 1 φορά ότι έχεις αγαπήσει .. Χάρηκα αλήθεια κάτι μέσα μου έλεγε ότι ήμουν εγώ αυτό ένιωθα .. Δεν ρώτησα από την χαρά μου .. Θυμάμαι τις ατελείωτες ώρες που μιλούσαμε στο τηλέφωνο .. Θυμάμαι τα δικιά σου παραμυθάκια που μου έλεγες για να κοιμηθώ .. Ένα δεν το έχεις τελειώσει το θυμάμαι .. Θυμάμαι την πρώτη φορά που μιλήσαμε στο τηλέφωνο που παρόλο που δεν σε είχα ξανά ακούσει ένιωθα ότι ήσουν εσύ αλήθεια το ένιωθα .. Και εσύ ήσουν ναι .. Μου είχες πει να μην το κλείσω και δεν το έκανα ! Θυμάμαι τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια .. Πως να τα ξεχάσω μου λες ;; Αφού είσαι όλη μου η ζωή !



Και είπα .. ΘΑ ΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ! ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΆΣΑΙ ΑΥΤΌ ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου