Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Και εσύ θα φύγεις, και θα περάσεις, και θα ξεχάσεις ..

Πόσο πονάω,πόσο πονάω μέσα μου !!

Μα τι σημασία;

Ξέρω το ίδιο θα γίνει πάλι,ξέρω .. 
Ήρθες κόλλησα μαζί σου,μετά σε ερωτεύτηκα μετά σε αγάπησα .. Και μετά τι; Μετά θα φύγεις .. Και εσύ .. Όπως και οι άλλοι .. Που έρχονται έτσι τόσο απλά .. Και φεύγουν .. Έτσι τόσο απλά; Νομίζεις !! Αυτό δεν είναι απλά .. Αυτό πονάει,πονάει τόσο πολύ .. Να φεύγει κάποιος που αγαπάς .. Έτσι .. Έτσι ..

Θα φύγεις και εσύ,θα φύγεις .. Και θα με πονέσεις και εσύ .. Μα αυτός ο πόνος θα είναι αβάσταχτος .. Το ξέρω,μπορώ να το νιώσω ήδη ..

Ό,τι και να γίνει .. Εγώ θα σε θυμάμαι ..
Ό,τι και να γίνει .. Εγώ πάντα θα σε αγαπάω ..
Ό,τι και να γίνει .. ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου