Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Αυτή η απόσταση με σκοτώνει,με κρατάει μακριά σου ! ..


Σ'αγαπάω .. 

Αγαπώ τα μάτια σου ..Αγαπώ αυτά τα μάτια που ποτέ δεν αντίκρισα από κοντά ..
Αγαπώ τα χείλη σου ..Αγαπώ αυτά τα χείλη που βγάζουν όλο γλυκόλογα .. Και γιατί δεν ένιωσα ποτέ ..
Αγαπώ το βλέμμα σου ..Αγαπώ αυτό το βλέμμα σου που όταν το βλέπω από την κάμερα με λιώνει .. Με τρελαίνει .. Αγαπώ αυτό το βλέμμα που ποτέ δεν είδα από κοντά ..
Αγαπ
ΕΊΝΑΙ ΚΟΝΤΆ ΣΟΥώ τα χέρια σου .. Αγαπώ αυτά τα χέρια που ποτέ δεν άγγιξα που ποτέ δεν ένιωσα πάνω μου .. 
Αγαπώ την αγκαλιά σου .. Αγαπώ αυτήν την αγκαλιά γιατί είναι η αγαπημένη και πιο ασφαλής που ποτέ δεν ένιωσα από κοντά ..
Αγαπώ
 την φωνή σου .. Αγαπώ την φωνή σου όταν μου τραγουδάς όταν λες γλυκά λόγια τρυφερά και τα εννοείς, αγαπώ την φωνή σου που ποτέ δεν άκουσα από κοντά ..
Αγαπώ
 το μυαλό σου .. Αγαπώ το μυαλό σου γιατί ίσως μέσα εκεί είμαι κάπου και εγώ,αγαπώ το μυαλό σου γιατί μερικές φορές σκεφτόμαστε το ίδιο .. 
Αγαπώ
 την καρδιά σου .. Αγαπώ την καρδιά σου γιατί μέσα σε αυτήν κάπου κρυμμένη είμαι μέσα της, "μου έχεις κλέψει την καρδιά" έτσι μου είχες πει μια μέρα ..
Αγαπώ
 τα λόγια σου .. Γιατί αγγίζουν την ψυχή μου και την καρδιά μου .. Αγαπώ γιατί πολύ απλά κανείς δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου και την καρδιά μου ..
Αγαπώ
 .. Αγαπώ .. Αγαπώ το κάθε τι πάνω σου .. 
Αγαπώ
 το κάθε τι δικό σου .. Και ζηλεύω ότι  ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
 ..!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου