Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Σ'αγαπάω απλά ! ..


Είναι λίγο αργά το ξέρω .. Μα τώρα είχα ανάγκη να γράψω .. 

Τώρα που από τα μάτια μου τρέχουν δάκρυα .. Καυτά δάκρυα που κυλάνε αργά αργά στο πρόσωπο μου .. Χωρίς σταματημό μετά το άλλο .. Πως θα περάσουν αυτά τα χρόνια μακριά σου ; Πες μου ! Πως; Αλλά κάνω υπομονή όσο μπορώ .. Γιατί σ'αγαπάω όσο δεν έχω αγαπήσει άλλον .. Γιατί έχεις όσα έψαχνα τόσο καιρό αλλά φοβάμαι ότι τα βρήκα πολύ νωρίς .. Φοβάμαι μήπως δεν μπορώ να σε κρατήσω δίπλα μου .. Φοβάμαι μήπως κουραστείς να με περιμένεις ως τότε .. Φοβάμαι μην με ξεχάσεις και πάψεις να με αγαπάς και τότε είμαστε δυο ξένοι .. 
Εγώ εγώ , ήρωα μου .. Άντρα της ζωής μου εσύ εγώ η γυναίκα της ζωής σου η καρδούλα σου .. Εγώ θα σ'αγαπάω για πάντα ! Όσο και αν σου φαίνεται υπερβολή ή ότι άλλο .. Έτσι είναι .. Το νιώθω μέσα μου .. Είσαι ότι έχω και δεν έχω .. Είσαι η ζωή μου όλη .. Είσαι τα πάντα για εμένα απλά .. Αυτά που νιώθω για εσένα δεν περιγράφονται με λέξεις ..Σ'αγαπάω και θα σ'αγαπάω ως που η καρδιά μου πάψει να χτυπά .. Ποτέ δεν πρόκειται να αγαπήσω ΚΑΝΈΝΑΝ άλλον σαν ΕΣΈΝΑ .. Ποτέ δεν πρόκειται να σε ξεχάσω .. Ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσω όσα ζήσαμε από μακριά .. Και ας μην σε έχω δει ποτέ από κοντά ΑΚΌΜΑ .. Γιατί θα έρθει η ημέρα που θα συναντηθούμε ψυχή μου .. Θα έρθει .. 
ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΆΝΤΑ ΚΑΛΆ .. ΜΕ ΌΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΣΑΙ .. ΕΓΏ ΘΑ ΈΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ !♥*Σ'ΑΓΑΠΆΩ*

ψυχούλα μου μην με ξεχνάς , ψυχούλα μου να μ'αγαπάς ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου