Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Μόνο Ε Σ Υ*


Μόνο εσύ μπορείς να με κάνει να γελάω να μου φτιάξεις την διάθεση .. Μόνο εσύ μπορείς να είσαι ο ουρανός και εγώ ο ήλιος για να σε κοιτάζει .. Μόνο εσύ μπορείς να αγγίξεις την καρδιά μου και την ψυχή μου μαζί, μόνο εσύ το κατάφερες .. Μόνο εσύ μπορείς να με κάνεις να ξεχνάω ότι με πληγώνει .. Μόνο εσύ μπορείς να με ταξιδεύεις με την φωνή σου σε κόσμου μαγικούς που μόνο εσύ και εγώ είμαστε .. Μόνο εσύ μπορείς να μ’αγαπήσεις με με τα μάτια ανοιχτά κι όχι μονάχα μια στιγμή σε ένα όνειρο .. Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις την καρδιά μου να χτυπά δυνατά .. Μόνο εσύ μπορείς να μου χαρίσεις ό,τι ωραιότερο μπορούμε να ζήσουμε ..
Μόνο εσύ μπορείς .. 

Μόνο εσύ .. Κι ας είσαι μακριά μου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου