Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Χρόνια πολλά αγαπημένε μου μπαμπά♥

Σήμερα είναι τα γενέθλια σου μπαμπά μου, σαν σήμερα πριν πόσα χρόνια γεννήθηκες .. Σήμερα έκλεισες τα 44 ..  Χρόνια σου πολλά, να ζήσεις και άλλα τόσα χρόνια να τα εκατοστήσεις .. Και να είσαι δίπλα μας , πάντα .. !!
Εχθές το βράδυ όταν πέρασε η ώρα σε βρήκα και σε ρωτάω με όλο χαμόγελο "σήμερα δεν είναι τα γενέθλια σου;" με κοίταξες μες στα μάτια όλο χαμόγελο το είδα, τότε σε αγκάλιασα και σε φίλησα .. Με πήρες μετά από τον ώμο και προχωρήσαμε .. Και μου είπες "μου πήρες δώρο;" και σου λέω "εεμμ όχι" και μου λες .. "πήρα το φιλί σου" μου λες .. "ναι" σου λέω ..

Σ'αγαπάω μπαμπά μου , και ας μην στο δείχνω τόσο το ξέρεις ..
Σ'αγαπάω και ας γκρινιάζω και ας μαλώνουμε και ας φωνάζω ..
Σ'αγαπάω .. Ποιος θα σου κάνει τα γεράματα όταν εσύ δεν μπορείς ; Εγώ μπαμπάκα μου .. ♥
Μαζί με τα άλλα χαζά 3 αδέρφια μου .. Αλλά εγώ πιο πολύ !! ..
Η μοναδική σου κόρη .. ♥


Και θυμάμαι τα τόσα μας ταξίδια μαζί ..
Και θυμάμαι τα τόσα παιχνίδια μαζί ..
Και θυμάμαι τα τόσα κλάματα ..
Και θυμάμαι τις τόσες γκρίνιες και τους τόσους τσακωμούς ..

Και θυμάμαι .. Τόσα τόσα πολλά ..


Ο μοναδικός άντρας που δεν θα με αφήσει ποτέ !! .. ♥
Και το ξέρω πολύ καλά αυτό .. !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου