Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Σ'αγαπάω Φ*

(Τα είχα γράψει αυτά μια μέρα .. Θυμάμαι Κυριακή ήταν αργά το βράδυ .. )


Έχω λίγο καιρό να γράψω πολύ για εσένα .. 
Πως να ξεκινήσω ; Αα ναι ! 

Εχτές , ναι .. Το βράδυ .. Ενώ ήμουν μέσα εδώ αργά μπήκες εσύ δεν σου μίλησα .. Έλεγα δεν θα μου μιλήσεις .. Μα μου μίλησες .. Μου έστειλες και τότε μου ζήτησες να βάλουμε κάμερα .. 

Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο γρήγορα .. Στο δικό της ρυθμό .. Που μόνο εσύ μπορείς να κάνεις να χτυπάει έτσι ..
Το σώμα μου , εγώ έτρεμα τόσο πολύ τα χέρια μου το σώμα μου .. Ολόκληρη εγώ ..

Και αφού ανοίξαμε και σε είδα μετά από πολύ καιρό που είχαμε να βάλουμε ..

Ήσουν τόσο όμορφος .. Πολύ όμορφος .. Δεν στο είπα ..
Αλλά γιατί ήσουν λυπημένος ; Γιατί ήρωα μου ; Το έβλεπα στα μάτια σου .. Το έβλεπα τον τρόπο που κοιτούσες .. Μου είπες δεν την παλεύω και πολύ .. Το ξέρω καρδιά μου .. Το ξέρω .. Υπομονή λίγο ..
Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα είμαι πάντα εδώ ..

Συγνώμη αν σε στεναχώρησα εχτές .. Αλήθεια συγνώμη !
Δεν το ήθελα ζωή μου .. Απλά και εγώ στεναχωρήθηκα για αυτό ..
Και αφού σε είδα έτσι και μου το είπες στεναχωρήθηκα διπλά ..

Γιατί να ξέρεις .. Όταν γελάς .. Γελάω ..
Όταν πονάς .. Πονάω .. Και όταν κλαις .. Κλαίω ..

Σε μια στιγμή αφού μου έλεγες πόσο όμορφη είμαι .. Μου είπες πως .. "Όταν σε κοιτάω από την κάμερα σ'ερωτεύομαι" ..

Αχ .. Εγώ να δεις κάθε φορά όταν σε κοιτάω ..
Αχ .. Να ξερες πως κάνει η καρδιά μου κάθε φορά .. Μόνο ..

Μπορούσα για ώρες να μείνω εκεί απλά .. Να σε κοιτάω .. Και ειδικά όταν χαμογέλασες .. Έχεις τόσο ωραίο χαμόγελο .. Αχ ..

Μετά από αρκετή ώρα αφού μιλήσαμε έπρεπε να φύγεις .. Ξέρω θα πήγαινες πάλι εκεί που δεν αντέχεις .. Υπομονή αγάπη μου .. Υπομονή ..

Και μετά τι έγινε; Με πήρες τηλέφωνο .. Αχ .. Πόσο σε αγαπάω .. Πόσο δεν μπορείς να φανταστείς ..

Μου είπες θα έρθεις .. Να με δεις .. Το θέλεις τόσο πολύ μου είπες .. Εγώ να δεις πόσο το θέλω άντρα της ζωής μου ..

Και θα σε κάνω εκείνη την αγκαλιά που μου την ρωτάς ..
Σ'αγαπάω με όλη την καρδιά μου να το ξέρεις !!
Εγώ θα σε περιμένω εδώ .. Με ανοιχτή την αγκαλιά ..
Θα σε περιμένω ήρωα μου ..

Να σε αγκαλιάσω ..
Να σε φιλήσω ..
Να σε χαιδέψω ..
Να μου χαιδέψεις την κοιλίτσα . Όπως μου είπες ..
Να με κοιτάξεις στα μάτια με τόση αγάπη .. Και εγώ να σε κοιτάω με τόση αγάπη .. Αχ ..

Σ'αγαπάω .. Και σε περιμένω !!

Και να ξέρεις .. Τα όνειρα μας .. Θα γίνουν πραγματικότητα ..
Και το όνειρο μου .. Και το όνειρο μας ..

Το ξέρω ποια η αγάπη μας αξίζει .. Όπως μου είπες .. Ότι αξίζει ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου