Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Να είσαι εδώ .. Να χτίζουμε τον κόσμο μας έτσι όπως μου είχες πει ..


Να ξυπνάω και να 'μαι μαζί σου 
να 'μαι εγώ το φιλί της ζωής σου να 'μαι η μόνη αγάπη σου αν μπορείς
εδώ να ζεις .. Να ξυπνάω και να 'μαι μαζί σου να 'μαι εγώ το φιλί της ζωής σου μη το φοβηθείς εδώ να ζεις ..

Όποια ζωή και αν έχεις διαλέξει ας την αγάπη σαν αίμα να τρέξει ήρθε νομίζω η στιγμή πια εδώ
να 'ρθεις .. Δεν είναι τύχη που σ' έχω γνωρίσει ούτε απ' ανάγκη σε έχω αγαπήσει
ήρθε νομίζω η στιγμή πια εδώ να 'ρθεις ..

Σε θέλω να ζήσω μαζί σου 
ορκίσου εδώ να ζεις .. 
♥♥



Κάποια πρωινά αυτό μόνο χρειάζομαι, να ξυπνήσω να ανοίξω τα μάτια μου και δίπλα μου να βρίσκεσαι εσύ και να με κοιτάς με ένα χαμόγελο και τα μάτια σου να πλημμυρίζουν όλο Αγάπη .. 

Και ύστερα όλη η μέρα και η νύχτα να είναι δικιά μας να είμαστε μαζί και να κάνουμε όσα θέλαμε και δεν μπορούσαμε ..  ♥♥ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου