Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

.. Ακόμη μια μέρα,ένα βράδυ ψεύτικα χαμόγελα, για πόσο ακόμα; ..

Τα δάκρυα κυλάνε από το πρόσωπο μου κάτω από τα μάτια μου παίρνει ένα χρώμα κόκκινο .. Και πάλι μετά το βράδυ θα βάλω το lip gloss μου , και τα μάτια μου δεν θα φαίνονται τόσο και τα χείλη μου θα χαμογελάνε, ένα ψεύτικο χαμόγελο που όλους τους πείθω, μπράβο μου και σήμερα μπράβο μου ακόμη μια φορά που καταφέρνω και χαμογελάω και έχω την τρέλα μου και που τους πείθω όλους μα ακόμα και εγώ πιστεύω στο τέλος εμένα .. Τι να πει κανείς έτσι; .. Μα δεν πειράζει , μπόρα είναι θα περάσει .. (ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ) ..

Απλά ακόμα , ελπίζουμε, ονειρευόμαστε, συνεχίζουμε, κυνηγάμε, προσπαθούμε, φανταζόμαστε μα και πονάμε .. Αλλά έχουμε ένα ΟΝΕΙΡΟ που θα το κάνουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !! ..

ΑΧ .. 

1 σχόλιο: