Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Δεν ξέρεις πόσο σε αγαπάω Φ*

Σ'αγαπάω .. Σ'αγαπάω ήρωα μου .. Δεν ξέρεις πόσο δεν ξέρεις τι κρύβω μέσα μου για εσένα για το τι αισθάνομαι .. Δεν στο έχω πει το ξέρω, μόνο ότι σε αγαπάω σου έχω πει .. Αλλά η καρδιά μου η ψυχή μου , κρύβουν τόσα πολλά μέσα μου για εσένα !! 

Σ'αγαπάω όσο δεν έχω αγαπήσει κανέναν .. 
Σ'αγαπάω με όλη μου την καρδιά ..
Σ'αγαπάω τόσο πολύ ούτε που το φαντάζεσαι ..
Σ'αγαπάω .. Σ'αγαπάω .. Πολύ απλά για άλλα τόσα .. Σ'αγαπάω έτσι χωρίς λόγο ..

Πόσες φορές αναρωτιέμαι τι έχεις εσύ μέσα σου .. Πως νιώθεις εσύ για εμένα .. Εκτός από όταν μου λες "σ'αγαπάω" .. Και εγώ λιώνω .. Και στα χείλη μου να σχηματίζεται ένα χαμόγελο .. Και να πετάω στα ουράνια .. Μαζί με την αγάπη ..

Τι έχεις μέσα σου ; Πες μου !
Και θα σου πω και εγώ ..

Δεν σου ζήτησα να μου πεις όλα,λίγα .. Έστω κάποια .. Ξέρω δεν είσαι έτσι,την δείχνεις αλλιώς την αγάπη σου εσύ,με τον δικό σου τρόπο .. Και εγώ αν μπορούσα εκτός από το να πω "σ'αγαπάω" θα ήθελα τόσο να σου δείξω με τις πράξεις μου .. Κρίμα που δεν μπορώ .. Κρίμα ! Όμως κάποια μέρα θα στο δείξω,το ξέρω .. Και καμία απόσταση τότε δεν θα μπορεί να με σταματήσει,και να με κρατήσει μακριά σου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου