Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Αγαπάω τα ταξίδια♥

Μου αρέσει να ταξιδεύω,να κάνω ταξίδια να γνωρίζω καινούργιους τόπους καινούργια τοπία καινούργιους ανθρώπους .. Καινούργιες ομορφιές .. 

Πραγματικά θα ήθελα τόσο πολύ να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο .. Όταν λέω σε όλο σε όλο .. Μπορεί να μην γίνει ποτέ αυτό,να ταξιδέψω παντού αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι μερικά από αυτά θα πάω .. Και ειδικά σε ένα μέρος που έχω τάξει στον μικρό μου αδερφό .. Στο 
Παρίσι .. Ναι,στην όμορφη Γαλλία ..

Μου αρέσουν τα ταξίδια .. Τόσο πολύ ..
Και θα πάω .. Θα πάω .. Σε νησιά,σε χώρες,σε χωριά ..
Θα πάω !!

Είναι τόσο όμορφα να ταξιδεύεις και να περπατάς μέσα σε υπέροχο μέρος .. Δίπλα στην Θάλασσα, σε ένα στενό .. Οπουδήποτε ..


Εγώ θα ταξιδέψω .. Να το ξέρετε ..
Θα κάνω ταξίδια !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου