Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

I wish you were here*

Σε θέλω εδώ να σε κοιτώ να σε ξυπνώ να σε κοιμίζω σε θέλω εδώ για να μπορώ
κάτι από αγάπη να θυμίζω να΄σαι εδώ γιατί η ζωή με ένα σώμα δεν αρκεί ότι κι αν γίνει καρδιά μου εσύ να΄σαι εδώ !! .. ♥♥


Σε θέλω εδώ , να με κοιτάς με όλο Αγάπη όπως δεν με κοίταξε κανείς ..
Σε θέλω εδώ, να με αγκαλιάζεις με τον φόβο μήπως με χάσεις ..
Σε θέλω εδώ, να μου πιάνεις το χέρι και να περπατάμε μαζί πλάι-πλάι ..
Σε θέλω εδώ, να μου ψιθυρίζεις γλυκόλογα εκείνα της καρδιάς σου που κρύβεις μέσα ..
Σε θέλω εδώ, να μου τραγουδάς και να με ταξιδεύεις με εκείνη την φωνή σου που Αγαπάω τόσο ..
Σε θέλω εδώ, να κάνουμε τις δικές μας τρέλες και βλακείες από κοντά ..
Σε θέλω εδώ, να ακούω τους χτύπους της καρδιά σου ..
Σε θέλω εδώ, εδώ σε θέλω ήρωα μου .. Να είμαστε απλά μαζί .. Οπουδήποτε .. Αρκεί μαζί σου .. ♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου