Και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα, να το θυμάσαι !*

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Δεν αντέχω άλλο .. Για πόσο ακόμα; ..


Φύγε από την ζωή μου ..
Φύγε από το μυαλό μου ..
Φύγε από την καρδιά μου ..
ΑΥΤΟ .. ΜΟΝΟ .. ΑΥΤΟ ..
ΦΥΓΕ .. Μην ξανά γυρίσεις πίσω, ΠΟΤΕ .. Πάρε όλα αυτά που έδωσες σε εμένα και είναι ακόμα μέσα μου για εσένα , πάρε τα κάνε τα ό,τι θες μα πάρε τα από εμένα δεν τα θέλω, δώσε τα σε άλλη ξέρεις, σε εμένα όμως όχι, πάρε τα σου λέω, πάρε τα τώρα και φύγε , μπορείς να το κάνεις μπορείς να είσαι καλά και χωρίς εμένα το κάνεις τόσο καιρό έτσι δεν είναι; .. Δεν  ξέρω τίποτα, δεν μου λες, δεν μιλάς, ούτε εγώ όμως δεν λέω .. Τι θα γίνει λοιπόν; .. Θα τα πάρεις; Ναι πάρε τα , δεν τα θέλω μα να μην ξανά γυρίσεις πίσω ούτε καν μην το σκεφτείς ..

Δεν αντέχω άλλο πόνο .. Δεν αντέχω ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου